مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

دانلود موزیک جدید ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ مهرام جم شمال ، متن آهنگ مهراد جم شمال ، متن آهنگ مهراد جم شمال ، آهنگ مهراد جم ، آهنگ های مهراد جم

Mehraad Jam – Shomal
دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شمال

 دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام شمال + متن ترانه

متن آهنگ مهراد جم شمال

با تو راه شمال تاریک میشه آروم هوا بسته میشه آروم چشات شب جنگل و بارون و باد
بارون میاد بارون میاد بارونو دوس داره زیاد میکنه یواش اون چشاشو باز میگه بهم بزن کنار
بزن کنار تو این هوا بریم زیر بارون یواش خیس بشه اون صورت ناز بهم بگب تا تهش میمونم باهات میمونه باهام
امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره
توام بخندی برا من دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات
امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره
توام بخندی برا من دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات


♫ دانلود ترانه جدید مهراد جم به نام شمال ♫

جلو همه بگو به من خیلی دوست دارم عشق دلم همه جا تاریک شه یهو بوی عود میاد و شمعا روشن
همه اگه پایه باشن وصل میکنیم ما صبحو به شب جمع جمعه عاشقا جمع جمع اینا رو هم عاشقتم
امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره
توام بخندی برا من دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات
امشب میخوام بمونم من تا صبح کنارت این دریا با تو چه حالی داره بارون بباره بارون بباره
توام بخندی برا من دوباره بخونم برات نگات تو نگام چشاتم کنار همه نگاه کنن به ما با اون دلبری کردنات


دانلود موزیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی