مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

🔻تشریح مواضع آمریکا در مذاکرات وین/ اخبار پرس‌تی‌وی تایید شد 

🚨علیرغم ادعای دولت، «مذاکره غیرمستقیم» و «طرح گام به گام» در جریان است/ واشنگتن: مذاکرات به دلیل غیرمستقیم بودن دشوار است

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:
🔹ایران و آمریکا یک هدف مشترک دارند که آن بازگشت متقابل به پایبندی به برجام است. ما برای رسیدن به این هدف، در یک فرایند دیپلماتیک به صورت سازنده تعامل داشته ایم.این مذاکرات سازنده بوده و پیشرفت‌هایی داشته است. با این حال، به یاد داشته باشید راه درازی در پیش است.

🔹ما از ایجاد سومین گروه تخصصی که در بیانیه کمیسیون مشترک برجام آمده است، استقبال می‌کنیم. رابرت مالی سرپرستی تیم مذاکره کننده آمریکا را برعهده دارد و وظیفه او، همسان کردن گام‌های ایران و آمریکا است که باید برای پایبندی متقابل برداشته شود.

🔹مذاکرات به دلیل غیرمستقیم بودن دشوار است؛ با این حال گفته‌ایم که حتی اگر مذاکرات به خوبی هم پیش برود، ساده و سریع نخواهد بود.

🔹رابرت مالی برای مشورت و رایزنی به واشنگتن باز می‌گردد و طبق بیانیه کمیسیون مشترک، نشست در هفته آینده ادامه می‌یابد.

🔹[در پاسخ به این سوال که برخی در ایران مطرح کرده‌اند که در صورت توقف غنی سازی ۲۰ درصدی ایران، ۲۰ تا ۵۰ میلیارد دلار منابع مسدود شده ایران در خارج از کشور آزاد می‌شود:] من درباره طرحی که مربوط به ما نیست، اظهار نظر نمی‌کنم.

🔹طرح و پیشنهادی که رئیس جمهوری بایدن روی میز گذاشت، عمل در برابر عمل بود. این طرح همچنان تا امروز باقی است. ما به طور یکجانبه اقدامی انجام نمی‌دهیم یا به طور یکجانبه امتیازی داده نمی‌شود.

🔹سخت‌ترین رژیم نظارتی و تایید فعالیت‌های ایران هرگز مذاکره شدنی نیست. هدف همه متحدان ما و کسانی که چشم در چشم ما در قالب ۱+۵ مذاکره کردند این است که ایران هرگز نباید به سلاح اتمی دست یابد. این دقیقا همان هدف برجام است و دقیقا به همین دلیل است که پیشنهاد عمل در برابر عمل روی میز قرار دارد.
 

  • مرتضی شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی