مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

نکات پرش آنتن موبایل

شنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۰۵ ق.ظ

نکات پرش آنتن موبایل

ای سی pf ولتاژ V BAT می گیرد و در صورتی که V BAT به PF نرسد مشکل آنتن دهی داریم که بر اثر کار نکردن PF می باشد.

برای جدا کردن PF از روی برد و نصب آن از گرمای مستقیم استفاده نمی کنیم. برای اینکار می توان از حرارت دادن به Ic از طرف مقابل برد و یا قرار دادن یک آی سی به صورت بر عکس روی آی سی اصلی استفاده کرد. در این حالت گرمای مستقیم به آی سی مورد نظر نمی رسد و احتمال خرابی آن را کمتر خواهد کرد.

در IC SWRF پایه ای به اسم BOOT وجود دارد که در هنگام روشن شدن گوشی مورد بررسی قرار می گیرد و اگر IC دچار خرابی باشد و یا در مدار وجود نداشته باشد مانع از روشن شدن گوشی خواهد شد.

در هنگام مشکلات آنتن دهی یکی از مواردی که احتمال خرابی آن بسیار کم است IC POWER می باشد. اما این مشکل در بعضی از مدل ها زیاد دیده می شود. سری K از SONY ERICSON و سری N ازگوشی هایNOKIA  از جمله این مدل ها می باشد.
 

پرش آنتن و ضعف آنتن

در این حالت ابتدا به بررسی آنتن مخفی و مقره ی آنتن هوایی می پردازیم و مراحل تعمیراتی قسمت قبل را به ترتیب انجام می دهیم. در صورت بررسی کامل و حل نشدن مشکل اقدام به کار روی IC PF می نمائیم. در صورت خرابی این آی سی و یا قلع مردگی پایه های آن، علائم مشابهی به وجود می آید.

  • مرتضی شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی