مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

دوربین مداربسته آپارتمانی

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۱۴ ب.ظ

دوربین مداربسته آپارتمان

   عنوان اصلی محتوا درباره ی دوربین مداربسته آپارتمانی چه می دانید؟
   کلمه کلیدی اصلی دوربین مداربسته آپارتمانی
    کلمه کلیدی مرتبط دوربین مداربسته مناسب آپارتمان، دوربین مدار بسته آپارتمان قیمت، دوربین مدار بسته برای آپارتمان، قیمت دوربین مدار بسته برای آپارتمان، قیمت دوربین مدار بسته برای آپارتمان

خلاصه محتوا 

در این جا می خواهیم به دوربین مداربسته آپارتمانی بپردازیم. این دوربین ها، بسته به این که در کدام یک از بخش های یک آپارتمان مورد استفاده قرار می گیرند، باید ویژگی ها و قابلیت های فراخور با محل مورد نظر را داشته باشند. به عنوان مثال دوربین هایی که در محیط بیرونی و محوطه ی آپارتمان نصب می شوند باید ضد آب و ضد گرد و غبار باشند.

 

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ ضرورت استفاده از دوربین مداربسته آپارتمانی چیست؟

۲ چه نقاطی باید تحت پوشش دوربین مداربسته آپارتمانی قرار گیرد؟

۳ قیمت دوربین مدار بسته برای آپارتمان

ضرورت استفاده از دوربین مداربسته آپارتمانی چیست؟

در این بخش می خواهیم ضرورت استفاده از دوربین مداربسته آپارتمانی را بررسی کنیم. آپارتمان های مسکونی و تجاری و اداری همگی نیازمند استفاده از وسایل و تجهیزات امنیتی می باشند. همان طور که می دانید، با پیشرفت تکنولوژی و تجهیزات، شکل سرقت ها نیز تغییر یافته و راه مبارزه با حفاظ ها و قفل ها نیز در اختیار سارقین قرار دارد. این افراد گرچه توانایی سرقت از هر مکانی را دارند، اما معمولا سعی می کنند تا مکان هایی را مورد سرقت قرار دهند که مالک در آن ها حضور ندارد و خبری از وسایل و تجهیزات امنیتی نظیر دوربین مداربسته و دزدگیر نیست.

دوربین مداربسته آپارتمان

حتی اگر این افراد قادر به خنثی کردن این تجهیزات باشند، ترجیح می دهند از این کار وقت گیر صرف نظر کرده و مکان هایی که فاقد این وسایل هستند را مورد سرقت قرار دهند. این ساده ترین ویژگی تجهیزات امنیتی است که از وقوع جرم جلوگیری می کند. اما همان طور که گفتیم، سارقین مکان هایی را که مالک در آن ها حضور ندارد برای سرقت انتخاب می کنند، به همین دلیل سیستم های دوربین های مداربسته که قابلیت انتقال تصاویر را دارند، در این مورد کارامد به نظر می رسند.

مقالات پیشنهادی کاربران

راهنمای خرید بهترین دوربین مداربسته برای باغ + تخفیف ویژه

در آپارتمان ها معمولا افراد زیادی زندگی کرده و شاید ساکنین هر واحد تغییر کرده و مالکان یا مستاجران آن ها عوض شوند، به همین دلیل همسایگان شناخت زیادی روی هم نداشته و شاید افراد سودجود را نیز با همسایگان خود اشتباه گرفته و به آن ها مشکوک نشوند.

در ضمن برای انجام کارهای عمومی و تاسیساتی این گونه آپارتمان ها معمولا افراد زیادی به کار گرفته می شوند. مثلا باغبان، تعمیرکاران و … که جهت نظارت روی کار آن ها و رفت و آمد آن ها نیاز است تا از دوربین های مداربسته استفاده شود.


پیشنهاد های سیراف:

پکیج 4 دوربین مداربسته داهوا B1-T1A21P + هدیه ویژه

پک کامل 4 دوربین مداربسته داهوا Full HD 1080P | B1A21P + هدیه ویژه

پک 2 دوربین مداربسته داهوا Full HD 1080P | B2A21P + هدیه ویژه

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته در آسانسور

۹ ویژگی در انتخاب دوربین مدار بسته ۱۴۰۰


 

چه نقاطی باید تحت پوشش دوربین مداربسته آپارتمانی قرار گیرد؟

توجه داشته باشید که دوربین مداربسته آپارتمانی اجازه ی نظارت روی حریم خصوصی افراد را نداشته و تنها در بخش مشاعات ساختمان قابل نصب است. اما هر ساختمان دارای بخش های مختلفی است که باید تحت پوشش دوربین مداربسته آپارتمانی قرار گرفته و دوربین هر بخش باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد.

انباری ها: در صورتی که آپارتمان ها مجهز به انباری در بخش های عمومی نظیر حیاط، پارکینگ یا پشت بام باشند، باید از دوربین مداربسته مناسب آپارتمان برای نظارت و کنترل روی آن ها استفاده کرد. البته اگر انباری ها در بخش های رو باز ساخته شده اند، باید از دوربین های ضد آب و ضد گرد و غبار بهره گرفت. چرا که در غیر این صورت با بارش باران و قرار گیری در معرض هوای آزاد، مشکلاتی برای این دوربین ها ایجاد شده و کارایی خود را از دست می دهند.

مقالات پیشنهادی کاربران

دوربین صنعتی چیست؟

محوطه ی بیرونی ساختمان: یکی از مکان هایی که باید تحت نظارت دوربین های مداربسته قرار گیرد، محوطه ی بیرونی ساختمان است. چرا که به هر حال افراد غیر، از طریق درب ورودی وارد خواهند شد و از همان مسیر نیز خارج می شوند، بنابراین نیاز است تا زمان استفاده از دوربین مدار بسته برای آپارتمان این بخش را مورد توجه قرار داد تا در صورت بروز مشکل، بتوان تا مسافتی مسیر سارقین را تحت کنترل قرار داد یا افراد مشکوک را تحت نظر گرفت.

ورودی های ساختمان: دقت کنید که همه ی ورودی های آپارتمان باید توسط دوربین های مداربسته کنترل و نظارت شود. چرا که همه ی رفت و آمدها از همین طریق صورت گرفته و به این ترتیب می توان از ورود افراد مشکوک به آپارتمان جلوگیری کرده و امنیت آپارتمان را تامین نمود.

راه پله ها: راه پله نیز یکی از مسیرهای رفت و آمد افراد و جز مشاعات هر آپارتمان است. به همین دلیل باید حتما توسط دوربین ها مورد کنترل قرار گیرد. توجه کنید که برخورداری از قابلیت دید در شب برای دوربین های این بخش ضروری می باشد.

راهروها: راهرو ها نیز یکی دیگر از بخش های هر ساختمان است که باید مورد نظارت قرار گیرد و دوربین های مداربسته برای آن ها ضروری می باشد.

دوربین مداربسته آپارتمان

دوربین مداربسته در راهروها

پشت بام: پشت بام یکی از راه های ورود و خروج به هر ساختمان است و ممکن است هدف افراد سودجو قرار گیرد، بنابراین باید از دوربین مداربسته برای این بخش نیز استفاده کرد.

حیاط و پارکینگ: حیاط و پارکینگ نیز محل نگهداری خودروهای شخصی ساکنین هر آپارتمان است و نظارت و کنترل روی آن بسیار مهم به شمار می آید. بنابراین باید از دوربین های مداربسته در این بخش ها نیز استفاده کرد.

دوربین مداربسته برای آپارتمان

دوربین مداربسته در پارکینگ

آسانسورها: آسانسور نیز یکی از بخش های عمومی هر آپارتمان به شمار می آید که نیازمند نظارت توسط دوربین مداربسته می باشد. این کابین راه رفت و آمد بوده و با بسته شدن درب آن هم دیگر هیچ نظارتی روی آن وجود ندارد و تا پایان مسیر و باز شدن درب آن هیچ دسترسی به آن وجود ندارد.

مقالات پیشنهادی کاربران

رمز مادر DVR داهوا چیست؟ فراموشی رمز اولیه دی وی ار داهوا!

دقت کنید که به طور کلی اگر دوربین ها در فضای آزاد نصب می شوند، باید حتما دارای محفظه ی ضد آب و ضد گرد و غبار باشد. اما برای محیط های داخلی این موضوع اهمیت چندانی ندارد. در ضمن همه ی دوربین های آپارتمانی باید از خاصیت دید در شب و ضد نور برخوردار بوده و کیفیت تصویر مناسبی نیز داشته باشند. وجود قابلیت انتقال تصویر نیز برای آن ها توصیه می شود.

 

قیمت دوربین مدار بسته برای آپارتمان

همان طور که ملاحظه نمودید، هر آپارتمان بخش های مختلفی دارد که نیازمند استفاده از دوربین مداربسته می باشد. هر کدام از این بخش ها نیز باید دارای ویژگی های خاصی باشد. بهره مندی از هر ویژگی در قیمت دوربین مدار بسته برای آپارتمان تاثیر مستقیم داشته و قیمت آن را بالا می برد. اما برای آن که دوربین مدار بسته آپارتمان قیمت مناسبی داشته باشد، نیاز است تا افراد هنگام خرید با متخصصان و کارشناسان امر مشاوره کرده و سپس نسبت به خرید خود اقدام کنند. بدین ترتیب هم نیاز آن ها رفع خواهد شد و هم هزینه ی اضافی برای قابلیت های بدون کاربرد را نمی پردازند.

اما نکته ی بسیار مهمی در این جا وجود دارد که مربوط به هزینه کردن برای سیستم های امنیتی است و آن هم سرمایه گذاری بلند مدت برای حفظ جان و مال افراد می باشد.

  • مرتضی شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی