مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

مزایای دوربین مداربسته انبار

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۰۹ ب.ظ

دوربین مداربسته انبار

   
   
   

خلاصه محتوا

در این جا می خواهیم به دوربین مداربسته انبار بپردازیم. انبارها و سوله ها معمولا مکانی برای نگهداری اموال افراد می باشد که حجم زیادی از یک کالا یا مجموعه ای از کالاها در آن نگهداری می شود. به همین دلیل است که تامین امنیت و حفاظت از آن بسیار مهم و حیاتی تلقی می شود.

 

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ چرا از دوربین مداربسته انبار استفاده کنیم؟

۲ استفاده از دوربین مداربسته برای سوله چه مزایایی دارد؟

۳ ویژگی های ضروری برای یک دوربین مداربسته انبار چیست؟

چرا از دوربین مداربسته انبار استفاده کنیم؟

انبار یکی از مکان هایی است که از آن به منظور نگهداری از اموال اشخاص استفاده می شود. انبار در واقع محل نگهداری محصولات، کالاها و سرمایه ی یک فرد بوده و به همین دلیل است که تامین امنیت و حفاظت از آن بسیار مهم تلقی می شود. تصور کنید که مالک انبار، چه کوچک و چه بزرگ، همه ی دارایی خود را درون این محیط کنار هم چیده و در صورت بروز هر گونه مشکلی، خسارت جبران ناپذیری به او وارد خواهد شد. پس بهتر است پیش وقوع هرگونه خطر احتمالی، این مکان به تجهیزات امنیتی و حفاظتی مجهز شده و از وقوع حوادث پیشگیری کند.

البته این تجهیزات بعد از وقوع حوادث نیز، برای پیگیری و کشف علت حادثه بسیار مفید واقع شده و درکنار مالکان خواهند بود. یکی از این مجموعه های امنیتی، مجموعه ی دوربین مداربسته است که کمک شایانی به تامین امنیت انبار می کند.

مزایای دوربین مداربسته انبار

دوربین مداربسته انبار

 

استفاده از دوربین مداربسته برای سوله چه مزایایی دارد؟

زمانی که شما از دوربین مداربسته انبار استفاده می کنید، در واقع یک عامل بازدارنده برای وقوع جرم و سرقت را نصب کرده اید. همان طور که می دانید، سارقین و مجرمان، گرچه قادر باشند، از هر مانعی عبور کرده و به هر حال جرم خود را مرتکب شوند، اما به گفته ی خود آن ها که در توصیه های پلیس نیز بارها به آن تاکید شده است، سعی می کنند تا ابتدا به دنبال مکان هایی باشند که از تجهیزات امنیتی کمتری برخوردار است و سرقت از آن آسان تر می باشد. بنابراین اگر انبار شما مجهز به سیستم دوربین مداربسته انبار باشد، یک عامل بازدارنده برای وقوع جرم نیز دارد. البته دوربین ها در پیگیری و تعقیب متهمان نیز کاربرد داشته و برای شناسایی سارقین و یا افراد خاطی مناسب می باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

کاربردهای سنسور CMOS در دوربین مداربسته چیست؟

شما به عنوان مالک سوله، قطعا از سرمایه و دارایی خود در انبار نگهداری می کنید. یکی از اهداف استفاده از دوربین های مداربسته نیز حفاظت از جان و مال افراد است. بنابراین کاملا بدیهی است که از دوربین مداربسته انبار استفاده کنید.

دوربین مداربسته انبار

مزایای دوربین مداربسته انبار

انبار محلی است که محصولات و کالاهایی مختلفی همراه با بسته بندی در آن نگهداری می شود. این محصولات و بسته بندی های آن ها معمولا قابل اشتعال است و در صورت بروز یک سهل انگاری، به آسانی کل انبار شما دچار آتش سوزی خواهد شد. بنابراین با استفاده از دوربین های مداربسته، شما قادر خواهید بود تا در هر لحظه انبار خود را مورد کنترل و نظارت قرار دهید و در صورت وقوع آتش سوزی نیز، علت آن را کشف کرده و موضوع را تحت پیگیری قرار دهید.

همواره تعدادی از کارکنان هر مجموعه ای، در انبار مشغول به کار هستند. گر چه رعایت نکات ایمنی در کار بسیار ضروری است، اما به هر حال حادثه در کمین آن ها بوده و گاهی ممکن است حوادث جانی و حتی منجر به فوت نیز در انبار صورت گیرد. با وجود تجهیزات امنیتی و دوربین مداربسته انبار شما قادر به نظارت روی محیط بوده و در صورت وقوع حادثه به سرعت مطلع شده و اقدامات لازم را انجام خواهید داد.


پیشنهاد های سیراف:

۸ نرم افزار دوربین مداربسته

هارد وسترن دیجیتال بنفش ۱ ترابایت

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته در آسانسور

ویژگی ها و تکنولوژی های بکار رفته در دوربین ضد نور چیست؟

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت

مقالات پیشنهادی کاربران

دوربین CCTV Camera چیست و چه معنی می دهد؟


 

ویژگی های ضروری برای یک دوربین مداربسته انبار چیست؟

برای آن که یک دوربین مداربسته بتواند هدف تامین امنیت، حفاظت از جان و مال افراد و نظارت و کنترل روی محیط انبار را به نحو احسن انجام دهد، باید حتما ویژگی های زیر را داشته باشد:

انتقال تصویر و کنترل از راه دور: شما به عنوان مالک یا ناظر باید همواره روی محیط داخلی انبار خود نظارت داشته باشید. اما دسترسی دائم و حضور فیزیکی در انبار برای شما میسر نخواهد بود. پس باید از دوربین های مداربسته ای استفاده کنید که قابلیت انتقال تصویر داشته و شما را قادر سازد تا از طریق گوشی همراه خود همواره در محیط انبار حضور داشته باشید. در غیر این صورت استفاده از دوربین های مداربسته نظارت تمام وقت را برای شما میسر نمی سازند.

رزولوشن و کیفیت تصویر بالا: وضوح تصویر و کیفیت آن در دوربین مداربسته انبار بسیار مهم به شمار می آید. چرا که انبارها و سوله ها، معمولا دارای سالن های بسیار وسیع هستند و نظارت روی هر نقطه ی دلخواه، مستلزم آن است که دوربین شما دارای کیفیت بالایی بوده و مالک یا اپراتور را قادر سازد تا با بزرگنمایی تصویر هر گونه جزئیات را تحت کنترل و نظارت قرار دهد. حتی شاید در بعضی موارد، اطلاع از وجود یک جانور موذی در انبار نیز مهم به شمار آمده و باید تحت کنترل قرار گیرد.

دید در شبدوربین مداربسته انبار، مانند هر دوربین مداربسته ای که در هر محیط دیگری نصب می شود، باید دارای خاصیت دید در شب باشد. چرا که ممکن است تا بخشی از انبار به دلیل چیده شدن وسایل از نور لامپ ها محروم شده و یا به عمد از تابش نور به آن قسمت جلوگیری شود. در صورتی که دوربین شما خاصیت دید در شب نداشته باشد، شما تصاویر مربوط به این بخش را از دست خواهید داد.

مقالات پیشنهادی کاربران

آیا می دانید که تکنولوژی WDR چیست؟

قابلیت های هوشمند:  انبار یک محیط مهم است که افراد زیادی به آن رفت و آمد دارند و هر لحظه ممکن است در آن جرمی رخ دهد. بنابراین لازم است تا دوربین های مداربسته ی این محیط مجهز به قابلیت های هوشمند نظیر شمارش افراد، تشخیص و شناسایی چهره، تشخیص نفوذ و یا عبور از خط تعریف شده باشند. در این صورت مالک یا اپراتور قادر خواهند بود فرد مشکوک را در همه ی مراحل از طریق دوربین ها تحت تعقیب و پیگیری قرار دهند.

خاصیت ضد ضربه و ضد انفجار: یکی از مشکلاتی که در انبار ها باعث آسیب به دوربین های مداربسته می شود، ضربات ناشی از حمل و نقل بار و استقرار محصولات در مکان مورد نظر می باشد. بنابراین نیاز است تا دوربین های مداربسته ای که در این گونه محیط ها به کار می روند از خاصیت ضد ضربه بهره مند باشند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی آسیب نبینند.

همان طور که گفتیم، انبارها محل های مهمی برای نگهداری محصولات مختلف هستند. البته همین محصولات نیز ممکن است باعث وقوع آتش سوزی و حتی انفجار شوند. پس بهتر است تا از دوربین هایی استفاده کنیم که نسبت به انفجار مقاوم بوده و در صورت وقوع حادثه بتواند به کار خود ادامه داده و تصاویر مناسبی را در اختیار مالک قرار دهد.

دوربین مداربسته انبار

آشنایی با دوربین مداربسته انبار

  • مرتضی شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی