مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

آموزش رفع تمام Error های iTune

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۳۱ ق.ظ

✅آموزش رفع تمام Error های iTune
– Error 1 :
‎اگر در حال دانگرید در ورژن پایین تری باشید با این ارور مواجه خواهید شد، البته در حال حاضر این ارور خیلی کم پیش می آید. مثلا شما در حال دانگرید از ios 5 به iOS 4 با این ارور روبرو خواهید شد زیرا دیوایس شما به حالت ریکاوری مد رفته است، برای حل این مشکل باید از برنامه های TinyUmbrella و FixRecovery استفاده کنید. در ضمن می توانید از هر برنامه دیگری که می تواند دیوایس شما را از حالت ریکاوری خارج کند استفاده کنید. باید توجه داشته باشید و سعی کنید همیشه از آخرین ورژن نرم افزار  آیتیونز استفاده کنید زیرا یکی از دلایل این ارور استفاده از نسخه قدیمی آیتیونز نیز می باشد.
 
– Error 6 :
‎ارور 6 در هنگام ریستور و دانگرید رخ می دهد، شما باید برای رفع این مشکل کامپیوتر خود را ریستارت کنید و دوباره اقدام به ریستور و یا دانگرید کنید و اگر دوباره با این پیغام خطا روبرو شدید محل پورت USB را که به کامپیوتر متصل کردید عوض کنید. در این صورت دیگر با این پیغام روبرو نخواهید شد.
 
– Error 9 :
‎این ارور همانند ارور 6 می باشد و شما باید همانند توضیحات ارور 6 پیش بروید و مشکلتان را برطرف کنید.
 
– Error 10 :
‎در مواقعی که دیوایس شما بوت نشود با این ارور روبرو خواهید شد، در ضمن توجه داشته باشید در این ارور مشکل اصلی دیوایس شماست، اکثرا این ارور در مواقع ریستور رخ می دهد و شما باید برای حل این مشکل مجددا باید تلاش کنید و دیوایس خود را ریستور کنید.
 
– Error 11 :
‎در هنگام ریستور کردن شما ممکن است با این ارور روبرو شوید، این ارور مشکل فریمور شما را نشان می دهد به این معنا که فریمور شما یا مشکل دارد و یا ناقص دانلود شده است، شما باید دوباره فریمور را دانلود نمایید.
 
– Error 13 :
‎این ارور می تواند به سه دلیل باشد :
‎1- ممکن است به هنگام ریستور کردن به نسخه بتا و مخصوص دولوپر این ارور رخ می دهد، بدین معنا که شما بلاک شده اید و برای رفع مشکل باید به اکانت دولوپر خود رفته و دوباره ریستور کنید.
‎2- ممکن است مشکل از سیستم عامل کامپیتورتون باشد و باید برای رفع این مشکل دیوایس خود را با استفاده از مک ریستور کنید.
‎3- ممکن است همانند ارور 6 باشد و باید از آن روش استفاده کنید.
 
– Error 14 :
‎این ارور ممکن است یکی از دو روش زیر باشد :
‎1- ممکن است این ارور از فایل کاستوم فریمور باشد زیرا دیوایس شما در حالت بوت یا بر روی لوگوی اپل گیر می کند و شما باید برای حل آن از برنامه TinyUmbrella استفاده کنید.
‎2- ممکن است همانند ارور 6 باشد و شما باید طبق روش 6 پیش بروید.
 
– Error 17 :
‎این ارور کاملا به ارور شماره 11 شباهت دارد و باید طبق آن پیش بروید.
 
– Error 18 :
‎این ارور فقط مرتبط به آیتیونز می باشد و شما باید برای رفع این مشکل iTunes خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید.
 
– Error 20 :
‎این ارور به هنگام ریستور به کاستوم فریمور رخ می دهد و شما باید برای حل این مشکل آنتی ویروس و فایروال خود را غیر فعال کرده و دیوایس خود را به حالت DFU Mode برده و سپس مجددا ریستور کنید.
 
– Error 21 :
‎این ارور به هنگام ریستور به کاستوم فریمور رخ می دهد و شما باید برای حل این مشکل ابتدا دیوایس خود را ریبوت کرده و سپس دیوایس را به حالت DFU Mode برده و در آخر ریستور کنید.
 
– Error 23 :
‎این ارور ممکن است از پورت USB باشد، شما باید پورت را جابجا کنید اگر باز هم با جابجا کردن پورت ارور شما برطرف نشد باید به تعمییرکار مراجعه کنید، زیرا دیوایس شما مشکل سخت افزاری دارد.
 
– Error 26 :
‎این ارور برای فریمور شما می باشد و شما باید از فریمور دیگری استفاده کنید.
 
– Error 28 :
‎این ارور همانند ارور 23 میباشد و شما باید طبق همان روش جلو بروید.
 
– Error 29 :
‎این ارور هم طبق معمول همانند ارور 23 می باشد و باید طبق همان روش جلو بروید.
 
– Error 34 :
‎این ارور به هنگام دانلود موزیک و یا اپ از iTunes رخ می دهد و این ارور به این معناست که درایوی که فایل های دانلودی در آن ذخیره می شود پر شده و باید درایو را تغییر دهید.
 
– Error 35 :
‎این ارور به هنگام دانلود موزیک و یا موزیک ویدیو از iTunes رخ می دهد و برای رفع آن باید مجددا فایل های مورد نظر را دانلود نمایید.
 
– Error 37 :
‎این ارور به هنگام روشن بودن فایروال و آنتی ویروس رخ می دهد و باید برای رفع مشکل آنها را خاموش کنید.
 
– Error 50 :
‎این ارور مرتبط با آیتیونز است و برای رفع این مشکل باید آیتیونز خود را به آخرین ورژن آپدیت کنید واگر در آخرین ورژن این نسخه هستید، ایتیونز را پاک کنید و دوباره نصب نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی