مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

۲۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۸
تیر

🔴 سخنگوی نیروهای مسلح: صهیونیست‌ها ترسوتر از آن هستند که مواضع ایران در سوریه را هدف قرار دهند....

▪️سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، در پاسخ به یاوه گویی ها و دروغ پردازی‌های رژیم جعلی صهیونیستی مبنی بر بمباران و هدف قراردادن محل استقرار مستشاران ایرانی در سوریه، اظهار داشت: به دروغ پردازان و خیمه شب بازان صهیونیست اخطار می‌کنیم در صورت ادامه شرارت دست برتر محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران را در میدان عمل خواهند دید.

▪️سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: در بمباران‌های صورت گرفته توسط رژیم جنایتکار و تروریست پرور صهیونیستی در مجموع هشت شهید با مشخصات زیر تقدیم کرده است و به همین دلیل یکبار دیگر اسامی این شهدای والامقام را اعلام می‌کنیم تا دروغ پردازی و کذاب بودن رژیم جعلی صهیونیستی بیشتر نمایان شود.

▪️سردار شکارچی افزود: اسامی این شهدا عبارتند از: ۱- شهید حجت الله نوچمنی ۲- شهید مرتضی بصیری پور ۳- شهید محمد مهدی لطفی نیاسر ۴- شهید سید عمار موسوی ۵- شهید اکبر زوار جنتی ۶- شهید محمد علی الله دادی ۷- شهید حامد رضایی ۸- شهید مهدی دهقان یزدلی

▪️به گفته سردار شکارچی، رژیم بزدل و کودک کش صهیونیستی خوب به یاد دارد که پس از هدف قرار دادن خودروی شهید محمدعلی الله دادی در تاریخ ۱۳۹۳/۱۰/۲۸ در منطقه قنیطره سوریه که منجر به شهادت آن شهید بزرگوار شد، رزمندگان حزب الله لبنان بلافاصله با عبور از موانع پیچیده در مرزهای فلسطین اشغالی با هدف قراردادن سه دستگاه نفربر و خودروی صهیونیست‌ها، پنج نفر از آنان را به هلاکت رسانده و تعدادی را نیز مجروح کردند....

  • مرتضی شیخی
۲۷
تیر

گورستان اسقاطی ها می شود؟

🔹از جمله دلایل رای آوردن دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا، گفتن این حقیقت تکان دهنده بود "جنگ اشتباه بود. با پول مداخلات نظامی در خاورمیانه می توانستیم دو بار آمریکا را بازسازی کنیم... پل های ما #فرسوده شده و ما پول ساخت یک مدرسه در فرانکلین یا لس آنجلس را نداریم".
♦️شیوع کرونا، عقب ماندگی و اسقاط شدگی سیستم مدیریتی آمریکا را نشان داد. در ماه های اخیر، میزان انفجار و سرنگونی و آتش سوزی در ناوگان نظامی و هواپیماهای جنگنده و جاسوسی و همچنین کارخانه های بزرگ و نیروگاه ها و جنگل های آمریکا شدت گرفته است.
🔹برخی تحلیل گران، عامل این اتفاقات زنجیره ای را سازماندهی خارجی، گروهی خرابکاری داخلی طیف های ناراضی، و شماری هم، ترکیبی از اقدامات داخلی و خارجی می دانند. اما علت هر چه باشد، روز به روز حقیقت سخن ترامپ ملموس تر می شود.آمریکا اگر بخواهد با همین دست فرمان پیش برود، تبدیل به بزرگ ترین گورستان اسقاطی ها در دنیا خواهد شد.
♦️یک ناو جنگی پهن پیکر. هفت هواپیمای جنگنده. هواپیمای جاسوسی گلوبال هاوک. پهپاد جاسوسی آر کیو 170. کارخانه فولاد و نیروگاه برق نیپکسو در ایندیانا و... سوژه یا هدف بعدی، کجا و کدام است؟!

 

  • مرتضی شیخی
۲۷
تیر

 دانلود فیلم Extra Ordinary 2019 خارق العاده با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Extra Ordinary 2019 خارق العاده با زیرنویس فارسی

ترسناک ، فانتزی | بالای 13 سال | بلژیک | 1 ساعت و 31 دقیقه

زیرنویس چسبیده

 6.4 از 10 از 4,955 رای

 85% رضایت

بازیگران : Barry Ward، Claudia O'Doherty، Maeve Higgins

کارگردان : Enda Loughman

 195

 33

 داستان فیلم خارق العاده

فیلم خارق العاده (Extra Ordinary) رز یک معلم رانندگی مهربان و خوش‌اخلاق است که تنها زندگی می‌کند. او باید از استعدادهای فراطبیعی خود استفاده کند تا دختر مردی به نام مارتین را که او هم مردی مهربان و تنها است، نجات دهد و ...

 درباره فیلم خارق العاده

فیلم خارق العاده محصول کشور بلژیک و در ژانر ترسناک ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Enda Loughman در سال 2019 ساخته شده است. در فیلم خارق العاده بازیگرانی چون Barry Ward، Claudia O'Doherty، Maeve Higgins، Will Forte، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 دانلود شما نیم‌بها محاسبه می شود

کیفیت: 1080p حجم: 982 مگابایت | کیفیت: 720p حجم: 578 مگابایت زیرنویس چسبیده

دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p پخش آنلاین

 
  • مرتضی شیخی
۲۷
تیر

 دانلود فیلم The Lovebirds 2020 مرغ عشق ها با دوبله فارسی

دانلود فیلم The Lovebirds 2020 مرغ عشق ها با دوبله فارسی

اکشن ، جنایی | بالای 13 سال | آمریکا | 1 ساعت و 22 دقیقه

دوبله فارسی

 6.0 از 10 از 14,660 رای

 77% رضایت

بازیگران : Anna Camp، Issa Rae، Kumail Nanjiani

کارگردان : Michael Showalter

 37

 11

 داستان فیلم مرغ عشق ها

 دانلود فیلم The Lovebirds 2020 مرغ عشق ها با دوبله فارسی

فیلم مرغ عشق ها (The Lovebirds) یک زوج به نام‌های جیبران و لیلانی وقتی ناخواسته درگیر ماجرای یک قتل اسرارآمیز می‌شوند، لحظاتی سرنوشت‌ساز را تجربه می‌کنند تا رابطه میانشان را محک بزنند و...

 درباره فیلم مرغ عشق ها

فیلم مرغ عشق ها محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Michael Showalter در سال 2020 ساخته شده است. در فیلم مرغ عشق ها بازیگرانی چون Anna Camp، Issa Rae، Kumail Nanjiani، Paul Sparks، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

 دانلود شما نیم‌بها محاسبه می شود

کیفیت: 1080p حجم: 1.28 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 695 مگابایت دوبله فارسی

دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p

کیفیت: 1080p حجم: 1.34 گیگابایت | کیفیت: 720p حجم: 743 مگابایت زیرنویس چسبیده

دانلود با کیفیت 1080p دانلود با کیفیت 720p پخش آنلاین

 
  • مرتضی شیخی
۲۷
تیر

دستورات رئیس جمهور به ۳ عضو کابینه


روحانی در گفت و گو با وزیر راه:
🔹باید وام ودیعه مسکن به مستاجرین در ماه آینده اختصاص یابد.
🔹در روند ترخیص مواد اولیه کارخانه ها و اقلام ضروری مردم که در برخی گمرکات مانده، با همکاری وزارت صمت، گمرک و بانک مرکزی تسریع شود.

روحانی در گفت و گو با رئیس کل بانک مرکزی:
🔸اجرای دقیق و جدی دستورالعمل جدید نحوه برگشت ارزهای صادرکنندگان ضروری است.
🔸ارز ناشی از صادرات غیرنفتی باید درخدمت تولید کشور باشد.

روحانی در گفت و گو با وزیر بهداشت:
🔹تامین نیازهای مادی و معنوی زحمتکشان عرصه سلامت جزو اولویت های دولت است.
🔹تغییر وضعیت قرمز این استان ها، باعث کاستن از فشارهای مضاعف بر سیستم درمانی کشور و کادر درمانی به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا می شود.

  • مرتضی شیخی
۲۷
تیر

🔺انفجار بمب در استان صلاح الدین عراق

⁦▪️⁩یک بمب ظهر امروز در منطقه «الشرقاط» در شمال تکریت مرکز استان صلاح الدین عراق منفجر شده است.

⁦▪️⁩یک منبع امنیتی در این ارتباط به شفق نیوز گزارش داد که این بمب در جاده ارتباطی میان روستای «النمل»  و منطقه «الشرقاط» حین عبور یک خودری غیرنظامی منفجر شده است که به دنبال آن، دو تن کشته و سه تن دیگر از جمله دو کودک زخمی شدند.

⁦▪️⁩برخی منابع عراقی خبر دادند که عناصر سازمان تروریستی داعش این بمب را در منطقه یادشده کار گذاشته‌اند.
 

  • مرتضی شیخی
۲۷
تیر

فوت ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ در کشور/ ۳۵۰۹ بیمار در وضعیت بدحال و شدید هستند

سخنگوی وزارت بهداشت:
◽️از دیروز تا امروز ۲۷ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۳۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که  یک هزار و ۸۵۲ نفر از آنها بستری شدند.
◽️مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۶۹ هزار و ۴۴۰ نفر رسید.
◾️متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۷۹۱ نفر رسید.
◽️خوشبختانه تا کنون ۲۳۲ هزار و ۸۷۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
◽️ ۳۵۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
◽️استانهای آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران(آمل)، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند.
◽️در استانهای کرمانشاه، آذربایجان غربی، هرمزگان و کردستان با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط هموزنان عزیز شاهد روند نسبتا کاهشی در موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر هستیم. 

  • مرتضی شیخی
۲۷
تیر

🔺وزیر دفاع آذربایجان تهدید کرد در صورت حمله ارمنستان به نقاط استراتژیک آذربایجان، این کشور نیروگاه اتمی ارمنستان را بمباران خواهد کرد.

🔺واکنش ارمنستان به تهدید وزارت دفاع جمهوری آذربایجان به حمله موشکی


🔹وزارت امور خارجه جمهوری ارمنستان در بیانیه ای نسبت به تهدید جمهوری آذربایجان مبنی بر حمله موشکی علیه نیروگاه اتمی «متزامور» ارمنستان موضع گیری کرد.
🔹در این بیانیه آمده است: تهدید وزارت دفاع آذربایجان مبنی بر (موشک باران) حمله موشکی علیه نیروگاه اتمی «متزامور» ارمنستان شاهدی است بر سطح ناامیدی و بحران روحی رهبریت نظامی-سیاسی جمهوری آذربایجان!

🔺اردوغان: جمهوری آذربایجان را تنها نخواهیم گذاشت

 رئیس‌جمهور ترکیه:
🔹ارمنستان یک کشور اشغالگر است که برای حل مسالمت ‌آمیز بحران با آذربایجان تلاشی نمی‌کند.

🔹ما همواره در کنار آذربایجان هستیم. 

🔹فرماندهان ترکیه با همتایان آذربایجانی خود مدام در ارتباط هستند.

  • مرتضی شیخی
۲۷
تیر

🔺"روایت خواندنی جلسه دو دانشجوی بازداشتی دانشگاه شریف با نماینده قوه قضاییه و دستگاه امنیتی

🔹 پس از نامه‌نگاری‌ مسئولین دانشگاه با رئیس قوه‌ی قضائیه پیرامون وضعیت #امیرحسین_مرادی و #علی_یونسی، مسئولین دادستانی عمومی و انقلاب تهران با دعوت از نمایندگان چهار تشکل‌ دانشجویی، شورای صنفی و اساتید دانشگاه صنعتی شریف، پیرامون بازداشت این دو دانشجو توضیحاتی ارائه کرده و به پرسش‌های دانشجویان و اساتید پاسخ دادند.

🔹این جلسه با حضور دو دانشجوی بازداشت‌شده‌ی دانشگاه برگزار شد و علی  یونسی و امیرحسین مرادی نیز در بخش‌هایی از جلسه، درباره‌ی اتهامات خود نکاتی را مطرح کرده و به پرسش‌های دانشجویان و اساتید پاسخ دادند.

🔹متن پیش‌رو، روایت نماینده‌ی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل از این جلسه است. این روایت را از اینجا (https://virgool.io/@mostaghelsharif/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DB%8C%DA%A9-%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-pcoypktvmmyg) بخوانید.
 

  • مرتضی شیخی
۲۷
تیر

اینکودر چیست و تفاوت انکودر های absolute وincremental.
 
انکودر یک سنسور حرکت مکانیکی است که سیگنال های دیجیتال را در پاسخ به حرکت تولید می کند. به عنوان یک دستگاه الکترو مکانیکی ، یک اینکودر با استفاده از اطلاعاتی همچون موقعیت ، سرعت و جهت ، قادر به فراهم ساختن کنترل حرکتی است.
دو نوع اینکودر وجود دارد : 
خطی و دوار

 اینکودر های دوار به یک شفت متصل هستند و هنگامیکه شفت می چرخد ، انکودر پالس های خروجی را ایجاد می نماید. این پالس ها در جهت تعیین سرعت آن شئ میباشند.
بوسیله شمارش تعداد پالس ها در هر چرخش شفت ، میتوان رزولوشن را محاسبه نمود.
انکودر ها به طور معمول سیگنال های مربعی شکل را در دو کانالCHANNEL A  و CHANNEL B ایجاد مینمایند که کانال B با پالسهای کانال A به اندازه 90 درجه اختلاف مکانی دارد.
طیف گسترده ای از اینکودر ها از قبیل مطلق absolute و یا افزایشی incremental ، نوری optical و یا مغناطیسی magneticو shafted یا hollow shaft وجود دارند.
انتخاب نوع موتور انکودر به تعدادی از عوامل وابسته است به ویژه تیپ موتور. این کاربرد به فرایند closed loop feedback و به نوع پیکربندی اتصال نیازمند است.
عملکرد انکودر در سرو موتور ها :

انکودر موتور ، یک انکودر دوار میباشد و به یک موتور الکتریکی متصل شده است که سیگنال های بازخورد closed loop را با ردیابی سرعت و یا موقعیت شفت موتور فراهم می نماید.
فاکتور های کلیدی در انتخاب انکودر :
انکودر موتور های AC  موتور های القایی AC انتخاب های محبوب برای سیستم  ماشین های اتوماسیون میباشند چرا که مرقون به صرفه هستند.
این نوع موتور اینکودر ها بیشتر به منظور کنترل سرعت استفاده میگردند.
انکودر های سروو موتور :
سروو موتور ها سیستم کنترل عملیات closed loop feedback را ارائه مینمایند و در مواردی کاربرد دارند که نیاز به دقت و درستی بیشتری است . انکودر هایی که بر روی سروو موتور ها استفاده میگردند به صورت مدولار میباشند و مواردی همچون incremental  و absolute  بر اساس سطح رزولوشن و دقت انتخاب می شوند.

  • مرتضی شیخی