مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

پیش بینی رئیس جمهور 2020: آیا ترامپ یا بایدن در انتخابات ایالات متحده پیروز می شوند؟ تو تصمیم بگیر
25 سپتامبر 2020
این را با فیس بوک به اشتراک بگذارید این را با مسنجر به اشتراک بگذارید این را با توییتر به اشتراک بگذارید این را با ایمیل به اشتراک بگذارید اشتراک گذاری
انتخابات ریاست جمهوری امسال ایالات متحده فقط در چند ایالت مهم به نتیجه می رسد.

اکثر ایالت ها از رأی دادن به این طریق برخوردارند - بنابراین ما در حال حاضر 188 رأی به آقای ترامپ و 233 رأی به آقای بایدن اختصاص داده ایم.

آیا جو بایدن می تواند آنقدر دور کشتی بگیرد که بتواند مقام ریاست جمهوری را بدست آورد؟ یا آیا دونالد ترامپ برای یک دوره دوم دور خواهد زد؟

همه چیز در مورد رقابت برای رسیدن به 270 رأی انتخاباتی است - و این بار شما تصمیم می گیرید.

 Animations on
برای پیش بینی رئیس جمهور بعدی ایالات متحده ، برنده را در ایالات کلیدی انتخاب کنید

LET'S PLAY!
اگر نمی توانید تعاملی را ببینید ، اینجا را کلیک کنید

چگونه این ایالت ها را انتخاب کردیم؟
در سیستم انتخابات ایالات متحده ، نتایج سطح ایالت است که مهم است. بر اساس جمعیت ، هر ایالت دارای تعدادی آرا elect انتخاباتی است و بسیاری از آنها هر بار به همان روش رأی می دهند.

دو منبع مستقل آمریکایی ، Real Clear Politics و گزارش سیاسی کوک ، لیستی از ایالات را منتشر می کنند که براساس چگونگی رای گیری در شب انتخابات دسته بندی شده اند. چندین ایالت به عنوان "پرتاب ها" طبقه بندی می شوند ، این بدان معنی است که هر دو طرف می توانند برنده شوند.

ما هفت کشور اصلی خود را از میان جمع کردن هایی انتخاب کردیم که آرای انتخاباتی کافی را دارند تا نتیجه نهایی را تغییر دهند و جایی که انتظار داریم جنگ با دقت بیشتری انجام شود. رئیس جمهور ترامپ در سال 2016 همه آنها را برنده شد

چرا نامزدها با برخی رأی ها شروع می کنند؟
از آنجا که اکثر ایالت ها از این به بعد به نوبه خود رأی داده اند ، ما آرای انتخاباتی مربوط به آنها را به نامزدی اختصاص داده ایم که به احتمال زیاد هر یک به آنها رأی می دهند. این بدان معناست که بازی با 188 رای برای آقای ترامپ و 233 رای برای آقای بایدن شروع می شود.

آیا کراوات می تواند باشد؟
از نظر فنی ، بله در مجموع 538 رأی کالج انتخاباتی وجود دارد و این امکان وجود دارد که دو کاندیدا ایالت ها را به گونه ای برنده شوند که هر کدام با 269 رأی خارج شوند. بی دست و پا - به شکلی نامناسب.

همچنین این امکان وجود دارد که هیچ نامزدی اکثریت را کسب نکند.

برای تعیین یک برنده منفرد ، مجلس نمایندگان ایالات متحده به رئیس جمهور بعدی و سنای آمریکا به معاون رئیس جمهور بعدی رای می دهند.

هر چند این اتفاق آنقدر نادر است که فقط چند بار در تاریخ ایالات متحده اتفاق افتاده است ... و نه از قرن نوزدهم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی