مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-T1A21P

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۰۶ ب.ظ

ویژگی ها و قابلیت های دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-T1A21P

 

4 سیگنال بیش از 1 کابل کواکسیال

فناوری HDCVI از 4 سیگنال برای انتقال همزمان از طریق 1 کابل کواکسیال پشتیبانی می کند، یعنی فیلم، صدا، داده و قدرت انتقال داده های دو طرفه به دوربین HDCVI امکان تعامل با HCVR را می دهد، مانند ارسال سیگنال کنترل یا ایجاد زنگ هشدار علاوه بر این، فناوری HDCVI از PoC برای انعطاف پذیری ساخت پشتیبانی می کند.


 

انتقال به راه دور

فناوری HDCVI انتقال در زمان واقعی و بدون هیچ گونه ضرر را در زمان واقعی تضمین می کند. از طریق انتقال کابل کواکسیال تا 800 متر (1080P) / 1200m (720P) از ترانس ماموریت و از طریق کابل UTP تا 300 متر (1080P) / 450 متر (720P) پشتیبانی می کند.


 

سادگی در نصب

فناوری HDCVI ویژگی متداول سادگی را از سیستم سنتی نظارت آنالوگ به ارث می برد، و این خود بهترین گزینه برای حفاظت از سرمایه گذاری است. سیستم HDCVI می تواند بدون تعویض کابل کواکسیال موجود، سیستم سنتی ورود به سیستم را یکپارچه ارتقا دهد. رویکرد plug and play نظارت تصویری کامل HD را بدون هیچ مشکلی در پیکربندی شبکه امکان پذیر می کند.


 

هوشمند IR

این دوربین برای روشنایی IR میکرو کریستالی برای بهترین عملکرد در نور کم طراحی شده است. Smart IR یک فناوری برای اطمینان از یکنواختی روشنایی در تصویر B / W تحت نور کم است. Dahua’s Smart IR منحصر به فرد با شدت LED های مادون قرمز دوربین تنظیم می شود تا فاصله یک جسم را جبران کند و از نزدیک بودن اجسام به دوربین از قرار دادن بیش از حد تصاویر در LED های IR جلوگیری می کند.


 

چند فرمت ویدیو

این دوربین از چندین قالب ویدیویی از جمله HDCVI ، CVBS و دو فرمت رایج آنالوگ HD دیگر در بازار پشتیبانی می کند. چهار قالب را می توان از طریق منوی OSD یا PFM820 (کنترل کننده UTC) تغییر داد. این ویژگی باعث می شود تا دوربین نه تنها با HCVR ها بلکه با DVR های HD / SD موجود اکثر کاربران نهایی نیز سازگار باشد.


 

OSD چند زبانه

منوی OSD چندین تنظیم تصویر و تنظیمات عملکرد را فراهم می کند تا نیازهای صحنه های مختلف نظارت را برآورده کند. منوی OSD شامل تنظیماتی مانند حالت نور پس زمینه ، روز / شب ، تعادل رنگ سفید ، ماسک حریم خصوصی و تشخیص حرکت است. این دوربین از 11 زبان برای منوی OSD پشتیبانی می کند ، یعنی چینی ، انگلیسی ، فرانسوی ، آلمانی ، اسپانیایی ، پرتغالی ، ایتالیایی ، ژاپنی ، کره ای ، روسی و لهستانی.


 

حفاظت

با محدوده دمای کاری -40 درجه سانتیگراد تا + 60 درجه سانتیگراد (-40 درجه فارنهایت تا + 140 درجه فارنهایت)، دوربین برای محیط های با درجه حرارت شدید طراحی شده است. با پشتیبانی از 30٪ تحمل ولتاژ ورودی، این دوربین حتی برای بی ثبات ترین حالت مناسب است شرایط منبع تغذیه درجه رعد و برق 4KV آن محافظت در برابر دوربین و ساختار آن را از اثرات رعد و برق فراهم می کند.


 

خلاصه ویژگی های دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-T1A21P

· حداکثر 30 فریم در ثانیه در 1080P

· قابلیت تعویض خروجی HD و SD

· لنز ثابت 3.6 میلی متر (2.8 میلی متر ، 6 میلی متر اختیاری)

· حداکثر طول IR 20 متر ، IR هوشمند

· DC12V

 

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی