مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

ویژگی و قابلیت های دوربین مداربسته تحت شبکه PTZ مدل (DH-SD49225T-HN)

 

فناوری Starlight (دید در شب رنگی)

داهوا تکنولوژی Starlight Ultra-low Light برای به چالش کشیدن محیط های کم نور، بهترین حساسیت به نور را در کلاس ارائه می دهد و جزئیات رنگ را در نور کم تا 0.005 لوکس ضبط می کند. این دوربین از مجموعه ای از ویژگی های نوری برای تعادل نور در سراسر صحنه استفاده می کند و در نتیجه تصاویر واضحی در محیط تاریک ایجاد می شود.


 

طیف گسترده ی رنگ پویا

دوربین با استفاده از فناوری دامنه وسیع دینامیک (WDR) پیشرو در صنعت، حتی در شدیدترین شرایط نوری با کنتراست نیز به تصاویر واضحی دست می یابد. برای برنامه هایی با شرایط نوری روشن و کم که به سرعت تغییر می کنند، True WDR (120 دسی بل) هر دو قسمت روشن و تاریک صحنه را به طور همزمان بهینه می کند تا فیلم قابل استفاده ارائه دهد.


 

فشرده سازی هوشمند H.265 +

+ Smart H.265 بهینه سازی شده کدک H.265 است که از استراتژی رمزگذاری صحنه سازگار، GOP پویا، ROI پویا، ساختار مرجع چند فریم انعطاف پذیر و کاهش نویز هوشمند برای ارائه فیلم با کیفیت بالا بدون فشار دادن شبکه استفاده می کند. فناوری Smart H.265 + در مقایسه با فشرده سازی فیلم استاندارد H.265، میزان بیت و نیازهای ذخیره سازی را تا 70 درصد کاهش می دهد.


 

فناوری PFA

فناوری PFA روش جدیدی را برای اطمینان از صحت و پیش بینی بودن جهت تنظیم فاصله موضوع ارائه داده است. نتیجه مجموعه ای از الگوریتم های پیشرفته تمرکز است. PFA وضوح تصویر را در طول فرآیند بزرگنمایی تضمین می کند و زمان تمرکز را کوتاه می کند. تحقق فناوری PFA به طور قابل ملاحظه ای تجربه کاربر را بهبود می بخشد و ارزش محصول را افزایش می دهد.


 

فناوری Environmental

دوربین های Dahua در محیط های با درجه حرارت شدید کار می کنند که برای استفاده در دمای 40- تا 70- درجه سانتیگراد (-40 درجه فارنهایت تا 158 درجه فارنهایت) با رطوبت 95٪ درجه بندی شده اند. در معرض آزمایش های غوطه وری دقیق در غبار و آب و دارای گواهینامه IP66 حفاظت در برابر نفوذ، آن را برای برنامه های کاربردی در فضای باز مناسب می کند.


 

حفاظت (Protection)

این دوربین درجه رعد و برق 6KV را فراهم می کند، که هم از دوربین و هم از بدنه آن در برابر رعد و برق محافظت موثر می کند.


 

قابلیت همکاری

دوربین مطابق با مشخصات ONVIF است، بدون در نظر گرفتن تولید کننده، از همکاری بین محصولات ویدئویی شبکه اطمینان حاصل می کند.

 

ادامه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی