مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

دوربین مداربسته برای کارگاه

جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۷:۲۰ ب.ظ

دوربین مداربسته در کارگاه

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ ضرورت استفاده از دوربین مداربسته در کارگاه

۲ انتخاب دوربین برای فضای باز و یا سرپوشیده

۳ انتخاب فناوری به کار رفته در دوربین های مداربسته

۴ انتخاب وضوح تصاویر برای دوربین مداربسته در کارگاه

۵ انتخاب شکل ظاهری دوربین مداربسته در کارگاه

۶ دوربین های مداربسته با قابلیت ضدنور و دید در شب

۷ قابلیت انتقال تصویر برای دوربین های مداربسته کارگاهی

۸ قابلیت تشخیص حرکت در دوربین های مداربسته کارگاهی

ضرورت استفاده از دوربین مداربسته در کارگاه

در این بخش به ضرورت استفاده از دوربین مداربسته در کارگاه، خواهیم پرداخت. هر کارگاهی محل کار و درآمد کارکنان و کارفرمای خود می باشد، بنابراین قطعا وسایل و تجهیزات زیادی در آن وجود دارد که از نظر مادی ارزش زیادی خواهند داشت. همین موضوع سبب می شود تا مالکان این کارگاه ها به فکر راه حلی برای حفاظت و نظارت روی اموال خود باشند.

دوربین مداربسته برای کارگاه

دوربین مداربسته در کارگاه

علاوه بر این کارگاه ها معمولا محل کار و ساخت و تولید محصولاتی هستند که از گام اول شروع و رفته رفته محصول را در مراحل مختلف تکمیل کرده و به شکل نهایی در می آورند. بنابراین کارفرما به تجهیزاتی نیاز دارد تا بتواند به آسانی روی طی مراحل طراحی و تولید محصول خود نظارت کرده و از کیفیت کار و کمیت آن اطلاع پیدا کند.

یکی از راه هایی که برای موارد بالا به کارفرمایان کمک می کند، استفاده از دوربین مداربسته در کارگاه می باشد. بدین ترتیب هم روی رفت و آمد افراد به کارگاه می توان نظارت کرد تا افراد خاطی و غریبه به این مکان راه پیدا نکنند و هم می توان روی عملکرد کارکنان و کارگران کنترل داشت تا وظایف خود را به درستی انجام داده و محصول با کیفیتی را تولید کرده و به سرانجام برسانند.

مقالات پیشنهادی کاربران

دوربین مدار بسته با برد بالا چیست؟

اما همان طور که می دانید، دوربین های مداربسته دارای تنوع بالایی در شکل ظاهری و قابلیت های خود هستند. بنابراین نیاز است تا از طریق مشاوره با متخصصان بهترین نوع آن را برای کارگاه خود انتخاب کنید. اما در ادامه با برخی از عوامل موثر در انتخاب دوربین مداربسته برای کارگاه در خدمت شما هستیم.

 

انتخاب دوربین برای فضای باز و یا سرپوشیده

یکی از عوامل موثر در انتخاب دوربین مداربسته در کارگاه، مسقف بودن یا نبودن محل استقرار آن است. توجه کنید که دوربین هایی که در فضای باز نصب می شوند، در معرض تابش مستقیم نور خورشید و بارش برف و باران هستند. بنابراین باید دارای خاصیت ضد آب باشند تا از نفوذ رطوبت به داخل آن ها جلوگیری شود. اما در مکان های مسقف این موضوع اهمیت زیادی ندارد. هر چند شما در محیط های داخلی نیز قادر به استفاده از دوربین های ضد آب هستید اما این کار لزومی ندارد.

پس دقت داشته باشید که اگر بخشی از کارگاه شما به شکل رو باز اداره می شود و یا برای نظارت روی محوطه ی بیرونی کارگاه خود به دوربین نیاز دارید، حتما نکات بالا را در نظر داشته باشید.


پیشنهاد های سیراف:

۹ ویژگی در انتخاب دوربین مدار بسته ۱۴۰۰

خرید دوربین مداربسته دید در شب ارزان قیمت

۸ نرم افزار دوربین مداربسته

دستگاه DVR چیست؟ | کاربرد و معرفی دی وی ار

اطلاعاتی درباره ی میکروفون دوربین مداربسته


 

انتخاب فناوری به کار رفته در دوربین های مداربسته

دوربین های مداربسته از نظر نوع فناوری به کار رفته در آن ها به دو دسته ی آنالوگ و IP تقسیم می شوند. نوع آنالوگ از فناوری قدیمی پشتیبانی کرده و تصاویر آن کیفیت زیادی ندارد اما در عوض از قیمت پایینی برخوردار است. البته در مورد کارگاه ها که معمولا دارای بخش های مختلفی هستند و نظارت روی آن ها نیازمند تصاویر با کیفیتی است که جزئیات را نیز نمایش دهد، بهتر است از دوربین هایی با فناوری IP استفاده شود.

مقالات پیشنهادی کاربران

قرارداد نصب دوربین مداربسته

 

انتخاب وضوح تصاویر برای دوربین مداربسته در کارگاه

همان طور که گفتیم، دوربین های مداربسته در تنوع بالایی تولید می شوند. یکی از مواردی که در این بخش نمود پیدا می کند، تنوع در وضوح تصاویری است که یک دوربین قادر به ثبت و ضبط آن است. دوربین های مداربسته قادر هستند تا تصاویری با کیفیت های مختلف را تصویر برداری کنند که مسلما هر چه وضوح بیشتر باشد، کیفیت تصاویر نیز بالاتر بوده و جزئیات بیشتری را نمایش می دهد. بنابراین بهتر است در این زمینه از متخصصان امر مشاوره دریافت کرده و کیفیت مناسب خود را انتخاب نمایید. چرا که شاید در کارگاه شما نیاز باشد تا جزئیات بسیار کوچکی را مورد بررسی قرار دهید.

دوربین مداربسته در کارگاه

مقایسه ی تصاویر با وضوح مختلف

انتخاب شکل ظاهری دوربین مداربسته در کارگاه

دوربین های مداربسته در اشکال ظاهری متنوعی نیز تولید می شوند که هر کدام کاربرد خود را دارند. مثلا نوع بولت آن ها که به شکل یک مکعب مستطیل است، برای نصب روی سقف و دیوار کارگاه بسیار مناسب می باشد. نوع دام دوربین مداربسته که به شکل گنبدی می باشد، برای کنترل در ورودی کارگاه مناسب می باشد. البته نوعی از دوربین های دام وجود دارند که گردان بوده و می توانند به صورت ۳۶۰ درجه ای به کنترل محیط بپردازند.

 

دوربین های مداربسته با قابلیت ضدنور و دید در شب

دوربین هایی که برای کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند، باید حتما دارای خاصیت دید در شب باشند. چرا که در غیر این صورت، تصاویر مربوط به شب و تاریکی در اختیار مالک قرار نگرفته و بخشی از نظارت و کنترل او دچار اختلال خواهد شد. قابلیت ضد نور نیز برای مکان هایی که در معرض تابش نور خورشید هستند بسیار ضروری است تا تصاویر با کیفیتی در اختیار کارفرما قرار گیرد. در غیر این صورت، اگر دوربین شما رو به در یا پنجره ای باشد که نور خورشید به آن می تابد، شما تصویری با کیفیت داشته و بخش های کم نور آن را به صورت سیاه مشاهده می کنید.

دید در شب برای دوربین

دید در شب برای دوربین مداربسته

قابلیت انتقال تصویر برای دوربین های مداربسته کارگاهی

در مجموعه های دوربین های مداربسته، قابلیتی با نام انتقال تصویر وجود دارد که با استفاده از آن، مصرف کننده قادر است تا تصاویر دوربین های خود را از هر جای دنیا روی گوشی موبایل یا لپ تاپ خود مشاهده نماید. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از کارفرمایانی هستید که تمایل دارید تا از راه دور روی محیط کارگاه خود نظارت داشته باشید، باید از مجموعه هایی استفاده کنید که مجهز به قابلیت انتقال تصویر هستند. بدین ترتیب گویی شما در کارگاه خود حضور دارید و می توانید همه ی جزئیات را تحت کنترل خود داشته باشید.

مقالات پیشنهادی کاربران

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل شما!

 

قابلیت تشخیص حرکت در دوربین های مداربسته کارگاهی

دوربین هایی وجود دارند که قادر هستند در صورت بروز هر گونه حرکتی، به مصرف کننده ی خود هشدار ارسال کنند. بدین ترتیب شما از ورود افراد مشکوک به محیط کارگاهی خود مطلع شده و می توانید به آسانی امنیت کارگاه خود را تامین کنید.

 

به طور کلی ویژگی ها و قابلیت های زیادی روی مجموعه های امنیتی وجود دارد که استفاده از آن ها با مشاوره های متخصصان امکان پذیر است. پس به شما توصیه می کنیم تا در این راه حتما از کارشناسان راهنمایی دریافت کنید.

  • مرتضی شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی