مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

دوربین مداربسته باغی

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ ضرورت استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای باغ چیست؟

۲ بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار

۳ گستره ی دید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

۴ بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت انتقال تصویر

۵ بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت دید در شب

۶ بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت ضد نور

۷ بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت های بیسیم و شارژی

ضرورت استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای باغ چیست؟

اگر شما مالک باغی باشید که از آن برای گذران اوقات فراغت و یا تعطیلات آخر هفته استفاده می کنید، حتما ضرورت استفاده از بهترین دوربین مداربسته برای باغ را درک خواهید کرد. اما اگر چنین نیست، کافی است خود را به جای صاحب چنین باغی تصور کنید. در این صورت شما تنها در تعطیلات و اواخر هفته به این بخش از اموال خود سر زده و در باقی اوقات به ناچار به محل زندگی اصلی خود بازگشته و مشغول فعالیت های روزمره و شغلی خود خواهید شد. اما هم زمان با نبود شما در باغ شخصی تان، نیاز این محیط به نگهداری و مراقبت هم چنان پا برجا است.

دوربین مداربسته مخصوص باغ

بهترین دوربین مداربسته برای باغ

حال چاره چیست و چه راه حلی برای مراقبت از باغ و سرزنده نگه داشتن آن وجود دارد؟ اولین و راحت ترین راه، استخدام یک سرایدار، نگهبان و یا باغبان است. البته شاید همه ی این افراد را استخدام کنید. اما باز هم این ها جایگزین مالک اصلی نشده و باز هم هر شخصی به عنوان مالک در خود احساس نیاز به نظارت بر محل تفریح خود را احساس می کند. پس بهتر است به دنبال راه حلی بود که حتی در ایامی که صاحب باغ در فاصله ی دوری از محل مورد نظر می باشد، باز هم امکان نظارت و کنترل بر دارایی های خود را داشته باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای منزل شما!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، با انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای باغ خود هم امنیت و حفاظت را برای مکان تفریح خود به ارمغان می آورید و هم در نبود شما هم چنان نظارت مستقیم شما بر باغتان وجود خواهد داشت. اما دوربین مداربسته مخصوص باغ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟


پیشنهاد های سیراف:

بهترین میکروفون مناسب برای دوربین مدار بسته ۱۴۰۰

بهترین مارک دوربین مدار بسته در ایران سال ۱۴۰۰

دوربین آنالوگ داهوا DH-HAC-HFW1400TH-I8

دوربین داهوا مدل DH-HAC-HDW1400EMP

۹ ویژگی در انتخاب دوربین مدار بسته ۱۴۰۰


بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار

کاملا واضح است که دوربین مداربسته باغی باید دارای قابلیت های ضد آب و ضد گرد و غبار باشد. چرا که باغ یک محیط رو باز است و دوربین مداربسته باغ هم در همین محیط رو باز نصب می شود. بنابراین در معرض مستقیم بارش برف و باران و گرد و غبار خواهد بود. پس داشتن قابلیت نفوذناپذیری نسبت به این دو عامل برای آن از ضرورت ها به شمار می آید. در غیر این صورت با اولین تماس با رطوبت حاصل از آبیاری یا بارش های فصلی، دچار آسیب شده و کارایی خود را از دست می دهد. بدین ترتیب دوربینی که خواص ضد آب و ضد گرد و غبار را نداشته باشد اصلا برای باغ مناسب نیست. البته لازم است بدانید که خاصیت ضد آب در دوربین های مداربسته با خاصیت ضد گرد و غبار در هم آمیخته شده است.

 

گستره ی دید بهترین دوربین مداربسته برای باغ

دوربین مداربسته چرخشی برای باغ یکی از بهترین انواع دوربین مداربسته است. چرا که باغ یک محیط وسیع و گسترده بوده و نیاز به دوربینی دارد که همه ی جوانب و محیط را تحت پوشش خود قرار دهد. بدین ترتیب استفاده از دوربین های چرخشی به راحتی این هدف را تامین کرده و نیاز شما را نسبت به خرید تعداد بیشتری دوربین برای پوشش همه ی محیط خود کاهش می دهد. دوربین های چرخشی با قابلیتی که دارند قادر خواهند بود به صورت افقی از ۰ تا ۳۶۰ درجه و به صورت عمودی از ۰ تا ۹۰ درجه چرخش داشته و محیط مورد نظر را تحت کنترل خود قرار دهند. بدین ترتیب هیچ نقطه ای از دید شما پنهان نمانده و با استفاده از این قابلیت قادر به نظارت بر باغ خود خواهید بود.

مقالات پیشنهادی کاربران

راهنمای خرید دوربین مداربسته دیجیتال

 

بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت انتقال تصویر

دوربین مورد استفاده در باغ های شخصی باید دارای قابلیت انتقال تصویر باشند. بدین ترتیب است که تصاویر دوربین ها توسط مالکان از هر فاصله ای در هر نقطه ای از دنیا قابل رویت بوده و هر لحظه که اراده کنند می توانند محیط مورد نظر خود را تحت کنترل قرار دهند.

دوربین مداربسته شارژی برای باغ

بهترین دوربین مداربسته برای باغ

بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت دید در شب

هر دوربینی که در یک باغ مورد استفاده قرار می گیرد، لازم است تا دارای قابلیت دید در شب باشد. یکی از مواقعی که مالکان نیاز دارند تا بر محیط خود نظارت داشته باشند، شب هنگام بوده و این زمان از اهمیت بیشتری نسبت به روز برخوردار است. به همین دلیل اگر دوربینی قابلیت دید در شب نداشته باشد، نمی تواند شب هنگام نیاز مصرف کننده را رفع نموده و کارایی کافی را نخواهد داشت. دوربین های دید در شبی وجود دارند که حتی با نور ماه و ستارگان نیز قادر به تصویر برداری از محیط هستند.

 

بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت ضد نور

هر دوربین مداربسته ای که در یک باغ نصب می شود باید دارای قابلیت ضدنور هم باشد. این قابلیت به معنای آن است که این دوربین قادر است تا هنگام مواجهه با نور مستقیم خورشید اثر آن را خنثی نموده و تصاویر با کیفیت تری را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. توجه کنید که حتی اگر نور مستقیم خورشید وجود نداشته باشد، بازتاب نور آن در برگ های درختان به دوربین منعکس شده و باعث کاهش کیفیت تصاویر خواهد شد. بنابراین برخورداری از خاصیت ضد نور برای چنین دوربین هایی ضروری خواهد بود.

مقالات پیشنهادی کاربران

آیا می دانید دوربین مداربسته استارلایت چیست؟

 

بهترین دوربین مداربسته برای باغ و قابلیت های بیسیم و شارژی

دوربین های مداربسته ای که در یک باغ نصب می شوند، به دلیل ویژگی های محیطی بهتر است بی نیاز از کابل کشی برای ضبط تصاویر و تامین انرژی برق باشند. بنابراین برای حذف کابل کشی های ضبط تصاویر از دوربین های بیسیم و برای حذف سیم و کابل های تامین کننده ی انرژی برق، از دوربین مداربسته شارژی برای باغ استفاده می شود. باتری های این گونه دوربین ها دارای قابلیت نگهداری شارژ تا چندین روز و کار مدام خواهند بود. البته دوربین هایی نیز وجود دارند که علاوه بر اتصال به برق شهری دارای باتری داخلی یدک هستند. بدین ترتیب در صورت قطع ناگهانی برق، هم چنان به کار خود ادامه خواهند داد.

 

دوربین هایی که بتوانند همه ی موارد فوق را در خود بگنجانند، در بازار موجود بوده و شما می توانید به راحتی از میان آن ها انتخاب خود را انجام دهید. قیمت دوربین مداربسته برای باغ در مقایسه با کارایی که دارد بسیار مناسب است و با تامین امنیت محیط شما کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

دوربین مداربسته چرخشی برای باغ

بهترین دوربین مداربسته برای باغ

  • مرتضی شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی