مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

خرید دوربین خودرویی

فهرست این مقاله ( با کلیک روی هر عنوان به آن قسمت منتقل می شوید) :  مخفی کردن 

۱ ضرورت خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان چیست؟

۲ خرید دوربین خودرو viofo

۳ خرید دوربین امنیتی خودرو و انواع آن

۴ خرید دوربین ضد سرقت خودرو اینترنتی و ارزان از چه روش هایی امکان پذیر است؟

ضرورت خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان چیست؟

در این جا می خواهیم ضرورت خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان را بیان کنیم. به طور کلی خودرو یکی از اموال و دارایی های مهم هر فرد محسوب می شود. این محصول گرچه دارای ارزش بالایی است اما نگهداری از آن کار آسانی نبوده و آن هم به دلیل محل نگهداری آن می باشد. خودروها معمولا در کنار خیابان ها و جاده ها پارک می شوند. صاحبان آن ها نیز ناگزیر تنها با قفل کردن درب های آن، اتومبیل را رها کرده و به فعالیت های روزمره ی خود می پردازند. حال آن که در این مدت، ممکن است اتفاقات زیادی برای خودرو رخ دهد. مثلا راننده ای با خودرویی دیگر با اتومبیل شما تصادف کرده و شما در آن صحنه حضور نداشته اید. ممکن است وی بدون هیچ گونه نشانه ای صحنه را ترک کند و شما هرگز دسترسی به او نداشته باشید. یا در صحنه حضور یابد اما تقصیر خود را نپذیرفته و شما را مقصر جلوه دهد در حالی که خود مقصر اصلی می باشد.

در این گونه موارد، وجود دوربین مداربسته ای که قادر به ثبت وقایع و رویدادها در زمان نبود شما می باشد، به شدت احساس می شود. همگی می دانیم که برخورداری از اتومبیلی که ظاهری سالم و بدون رنگ پریدگی باشد، اهمیت زیادی دارد. اما این بخش از خودرو آماج آسیب هایی است که حتی اگر خود شما بسیار مراقب آن باشید، از سوی سایرین در معرض خطر قرار دارد. بنابراین ضرورت خرید دوربین مداربسته ی خودرو بر شما مشخص خواهد شد. اما برای آگاهی از روش های خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان با ما همراه شوید.

خرید دوربین ضد سرقت خودرو

خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان


خرید دوربین خودرو viofo

دوربین های مداربسته ی خودرویی نیز مانند سایر دوربین های مدار بسته دارای تنوع طراحی و تولید می باشند. برندهای مختلفی وجود دارند که اقدام به تولید چنین دوربین هایی کرده و هر کدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. اگر شما قصد خرید دوربین خودرو اینترنتی و ارزان را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم تا از برند Viofo استفاده کنید.  چرا که خرید این برند هم از طریق اینترنتی میسر است و هم از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. این برند با تولید محصولاتی با کیفیت و مناسب توانسته جایگاه خوبی در میان دوربین های خودرویی پیدا کند و استقبال خوبی از محصولات آن شده است. به هر حال بهره مندی از محصولات یک برند خوب و با کیفیت برای حفاظت از اتومبیل ها که بسیار ارزشمند و مهم هستند، لازم و ضروری می باشد.

مقالات پیشنهادی کاربران

راهنمای خرید دوربین مداربسته دیجیتال


پیشنهاد های سیراف:

هر آنچه درباره ی فروش dvr dahua باید بدانید!

هایک ویژن

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت


خرید دوربین امنیتی خودرو و انواع آن

هنگام خرید دوربین خودرویی، باید توجه داشته باشید که این گونه دوربین ها دارای ویژگی ها  و قابلیت های متنوعی هستند. لذا شما باید نوع متناسب با نیاز خود را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید. در بخش قبل به برند معتبری برای خرید این دوربین ها اشاره کردیم. اما در مورد قابلیت های این دوربین ها باید گفت که نصب آن ها در هر قسمتی از خودرو امکان پذیر است و می توانند تصاویر بسیار واضح و با کیفیتی را ثبت نمایند. البته به دلیل آن که گسترده ی دید آن ها بالا بوده و می توانند در همه ی جهات تصاویر را ضبط کنند، بهتر است تا در بخش میانی سقف اتومبیل آن ها را نصب نمود و از آن ها استفاده کرد.

خرید دوربین آینه ای خودرو، یکی از روش های داشتن یک سیستم امنیتی خوب برای اتومبیل می باشد. این گونه دوربین ها، دقیقا شبیه به آینه ای است که در قسمت میانی شیشه ی جلوی خودرو وجود دارد. این دوربین همان کارایی آینه برای راننده را داشته و گوشه ی آن نیز چشم دوربین مداربسته کار گذاشته شده است. بدین ترتیب همه ی اتفاقاتی که رخ می دهد را مورد کنترل و نظارت قرار خواهد داد.

خرید دوربین آینه ای خودرو

دوربین آینه ای خودرو

البته دقت داشته باشید که شما هنگام خرید دوربین برای خودرو در واقع نسبت به خرید دوربین ضد سرقت خودرو نیز اقدام کرده اید. چرا که انواعی از این دوربین ها وجود دارند که دارای قابلیت استفاده از حافظه های داخلی با ظرفیت های بسیار بالا برای ضبط تصاویر هستند. بدین ترتیب شما همه ی وقایع را برای زمانی طولانی در دسترس خود خواهید داشت. اما در کنار این قابلیت، انتقال تصویر و مشاهده ی همه ی اتفاقات از روی گوشی همراه نیز امکان پذیر است. بدین ترتیب زمانی که شما اتومبیل خود را در مکانی خارج از دید خود برای مدت طولانی پارک می کنید، می توانید از هر نقطه ای که هستید، آن را مورد کنترل و نظارت خود قرار دهید. برقراری ارتباط میان این دوربین و گوشی همراه شما از طریق بستر اینترنت و سیم کارت موجود درون دوربین امکان پذیر خواهد بود. البته انواعی از این دوربین ها نیز وجود دارد که مجهز به GPS بوده و مکان اتومبیل را در هر لحظه به شما نمایش می دهد.

مقالات پیشنهادی کاربران

آموزش پخش فیلم ها و فایل های DVR NVR XVR

با توجه به موارد فوق، دوربین های مداربسته ی خودرویی، قادر به داشتن حافظه ی داخلی، سیم کارت، انتقال تصویر رایگان و بی سیم هستند. این ها تنها بخشی از قابلیت ها و مزایای این گونه دوربین ها بوده که به تامین امنیت خودروها می پردازد.


پیشنهاد های سیراف:

آموزش رایگان نصب دوربین مداربسته در آسانسور

هر آنچه درباره ی فروش dvr dahua باید بدانید!

راه اندازی دوربین تحت شبکه داهوا + قیمت


خرید دوربین ضد سرقت خودرو

دوربین ضد سرقت خودرو

خرید دوربین ضد سرقت خودرو اینترنتی و ارزان از چه روش هایی امکان پذیر است؟

خرید دوربین خودرو نیز مانند هر محصول دیگری از طریق مراجعه ی حضوری به نمایندگی های مجاز و فروشگاه های معتبر امکان پذیر خواهد بود. اما امروزه با پیشرفت فناوری و روش های نوین خرید و فروش، سایت های اینترنتی معتبری نیز وجود دارند که آماده ی ارائه ی خدمات فروش انواع دوربین مداربسته می باشند. دوربین مداربسته ی خودرویی نیز یکی از انواع دوربین هایی است که امکان خرید اینترنتی آن وجود دارد. بدین ترتیب در هزینه و صرف زمان صرفه جویی شده و جنس مورد نظر متقاضیان نیز به دست آن ها خواهد رسید. البته به دلیل آن که از روش های مجازی به آسانی می توان قیمت ها را با هم مقایسه کرد، مشتریان به راحتی از قیمت واقعی هر محصول مطلع شده و با قیمت مناسب آن را خریداری می نمایند.

بدین ترتیب نه تنها هزینه های رفت و آمد و صرف زمان باعث خرید دوربین ارزان تری می شود، بلکه با اطلاع از قیمت واقعی محصول، خریداران در دام افراد سودجو گرفتار نشده و هزینه ی بیشتری را نمی پردازند.

  • مرتضی شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی