مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

مرجع دانلود موزیک فیلم، کتاب

پیکوبت مرجع آموزش سرگرمی و تفریحات سالم

طبقه بندی موضوعی

توضیحات

   
   
   

خلاصه محتوا

موضوع بحث این مقاله در مورد دوربین تقلب در امتحان می باشد. همگی ما در دوران تحصیل خود با تقلب سر جلسه ی امتحان آشنا بوده و حداقل به عنوان بیننده با این موضوع برخورد کرده ایم. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مورد نیز به روز شده و از طریق دوربین مداربسته قابل انجام است.

 

دوربین تقلب در امتحان چیست؟

دوربین تقلب در امتحان، همان طور که از نامش پیدا است، باید به صورت مخفی کار گذاشته شود. سنسورهای خیلی ریزی درون آن وجود دارد و به هیچ وجه از لحاظ ظاهری شبیه به یک دوربین مداربسته نمی باشد.

در واقع مهم ترین ویژگی های این دوربین، همان مواردی است که در بالا به آن اشاره شد و کوچکی آن را می توان به یک عدس تشبیه کرد. به همین دلیل شاید قابل تصور نباشد که چگونه همه ی ویژگی ها و اجزای داخلی دوربین مداربسته، می تواند در این جای محدود گنجانده شود. اما دوربین مخصوص تقلب، یک نوع دوربین فلت خاص است که در آن از لنز ماکرو بهره گرفته شده است. این لنزها دارای ویژگی خواندن نوشته ها بوده و علت اصلی نام گذاری آن ها نیز همین ویژگی می باشد. ابعاد آن نیز به گونه است که قابلیت جایگذاری روی دکمه ی لباس یا هر جای دیگری را نیز دارد.

حال که با دوربین تقلب در امتحان آشنا شدید، لازم است بدانید که این دوربین برای آن که هدف شما را محقق سازد به تجهیزات جانبی نیز نیاز دارد. اولین مورد یک گوشی تلفن است که VIP نام دارد. این گوشی شبیه به یک کارت بانکی می باشد و اصلا قابل تشخیص نیست. یک هندزفری نیز نیاز است که با طراحی خاص خود به صورت نامرئی درون گوش قرار گیرد. لذا دوربین برای تقلب را در پکیج هایی شامل همه ی این موارد به فروش می رسانند تا مصرف کننده به آسانی از مزایای آن بهره مند شود.

دوربین تقلب در امتحان

دوربین برای تقلب

هر چند تقلب در امتحان با دوربین و به کار گرفتن تکنولوژی در این راه، کار درستی نباشد، اما نمی توان از شیوه ی کار بسیار پیشرفته ی این نوع از دوربین ها گذشت و رایج ترین کاربرد آن نیز همین مورد می باشد. این دوربین ها بدون دردسر خاصی، از طریق فرستنده ی داخلی خود و گوشی های مذکور، میان فرد حاضر در امتحان و افراد خارج از جلسه ارتباط برقرار می کند. ارتباطی کاملا مخفیانه که امکان تقلب را فراهم می آورد.

قابلیت های دوربین تقلب در امتحان

تصویر و صدایی که توسط این دوربین به ثبت می رسد، بدون نویز بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. بدنه ی این دوربین ها از پلاستیک نشکن تشکیل شده و در برخی موارد ضد آب هم هستند، البته ویژگی های جالب دیگری نیز دارند. مثلا این دوربین می تواند به وای فای متصل شود و انتقال تصویر را به خوبی و آسانی انجام دهد. این دوربین ها بدون استفاده از آی پی استاتیک مورد استفاده قرار گرفته و حتی انتقال تصویر P2P نیز خواهند داشت. فرمت عکس هایی که این دوربین ها ثبت می کنند، JPG می باشد و باتری های لیتیومی آن ها از نوع 2/4  ولت است. حافظه ی داخلی 4 گیگابایتی در آن ها استفاده شده و در محدوده ی حرارتی منفی 10 تا مثبت 60 درجه ی سانتی گراد قابل استفاده است. البته درجه حرارت عملکردی خود دوربین در دمای صفر تا 40 درجه ی سانتی گراد می باشد.

دقت داشته باشید که کیفیت تصاویر این دوربین ها بسیار بالا بوده و در بعضی موارد به ۱۰ مگاپیکسل هم می رسد. دوربین تقلب در امتحان می تواند تا ۱۰ متر بدون مودم تصاویر را منتقل کند. این دوربین هم به صورت اتصال به برق مستقیم و هم با استفاده از باتری می تواند مورد استفاده قرار گیرد که در این صورت گاهی تا چند روز نیز شارژ خود را نگه می دارد.

این دوربین ها دارای چشمی هستند که کمتر از یک سانتی متر می باشد و لنز آن ها نیز ارتباط بدون نقص و ضعف را میان فرستنده و گیرنده برقرار می سازد.

این دوربین ها قابلیت تشخیص حرکت هم دارند و قابلیت تشخیص صداهای بلند را نیز در خود گنجانده اند. مثلا می توان آن ها را به گونه ای تنظیم کرد که با تشخیص صدایی که از ۶۰ دسی بل بلندتر است، تا دو دقیقه به ضبط ادامه دهد.

ابعاد کوچک این دوربین سبب شده تا وزنی سبک و کمتر از ۲۰ گرم داشته باشند.

خاصیت های دید در شب و تشخیص چهره نیز در این دوربین ها موجود می باشد.

 

تقلب در امتحان با دوربین

جایگذاری دوربین تقلب در امتحان در عینک

کاربردهای دوربین تقلب در امتحان چیست؟

همان طور که گفتیم، نامگذاری این دوربین ها به نام دوربین تقلب در امتحان، شاید زیاد جالب نبوده و مورد نقد قرار گیرد، اما تنها این نام است که برای همه ی مصرف کنندگان قابل درک خواهد بود. اما در کنار این نوع کاربری باید گفت که ویژگی های موجود در این دوربین سبب شده تا در مکان های دیگری نیز کاربردهای فراوانی داشته باشد. این کاربردها برای آن که برای همه ی مصرف کنندگان ملموس نبوده و قابل تصور نمی باشند، سهمی در نام گذاری این دوربین ها نداشته اند. اما این دوربین ها در حفره ها و جاهایی نظیر چاه، کاملا کاربردی به شمار آمده و سایز کوچک آن ها برای استفاده در پروژه های عمرانی بسیار مناسب است.

علاوه بر این، به دلیل قابلیت استفاده از باتری های داخلی و پاور بانک، این دوربین ها برای مکان هایی که مشکل تامین برق شهری و مداوم را دارند، مناسب خواهد بود.

نظارت بر اتاق کودکان و یا افراد سالخورده نیز از طریق این دوربین امکان پذیر بوده و در هلی شات ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. البته از آن ها به عنوان دوربین های مخفی نیز استفاده می کنند.

با توجه به کاربردهایی که گفته شد، دید نقادانه ای که روی دوربین های تقلب در امتحان وجود دارد، کمی فروکش کرده و علل اصلی طراحی و تولید آن ها مشخص می شود. استقبال از این دوربین ها سبب شده تا در سایت مینی دی وی پرو نیز یکی از پر فروش ترین مدل ها شناخته شود.

 

قیمت دوربین تقلب در امتحان

این گونه دوربین ها نیز مانند سایر دوربین های مداربسته، از مدل های متنوعی در بازار فروش برخوردار هستند. مسلما قابلیت ها و ویژگی های آن ها، یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت تمام شده ی آن ها می باشد. بنابراین شما با بهره گیری از نظر مشاوران و متخصصان می توانید نوعی از آن را که با نیاز و قدرت مالی شما متناسب است انتخاب نمایید.

  • مرتضی شیخی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی